Hai :)


FUN IS HAPPY :)
Saturday, September 24, 2011 ? 0 Atashinchi ?
hari nie mmg gila babeng ah penat ! kay , bngun pukol 9 , sebb nk get ready nk pegy sekolah , smpai sekolah pukol 10 tepat :) ak , putry , farah , nurul dtg sekolah sebb ad hal ! kitaorg ad gotong royong kat sekolah utk projek sivik :D bile nurul and farah dh smpai , diorg bgtau ak , " eleh , anis dtg sekolah sebb A kan ? " bodoh kan ? apesal ak nk dtg sebb A pulak ? bnyak kau lah , then nurul jwb " eleh , pdehal suke , dy main bola tdy " what the heck ?! perlu kea ?! setiap ape yg dy buad bgtau ak ? x kan ? aku bengang jea , ak mls nk ckp ape-2 , nnty diorg lagi sakat aku :P sabar jea lah , yg A pun satu , yg kau dtg sekolah ape sal --' ? haih , aku yg kene , bukan kau ! ermm , kay smbung ~  mmg penat lah kan ? kalau sume keje bukan ak yg buad .. hehe , kebanyakkan putry yg buad , tp cik ung puji KAMI BEREMPAT jugak ! haih , haha . putry mcm da jadi mak org kott , sume sampah-2 , almari , dy yg kemaskan ! baik x ? baikk kan , kay lepas habis buad sume keje tuh , kitaorg pegy mcD lepak-2 kejap (: emm , then putra pulak kate " siot ah , balak kau pndai main bola siot " ak ngn muke blur-2 ak ckp lah , " saper balak ak ? " putra jwb " eleh , si A tuh lah " YA ALLAH ! kenape nie ? apsal sume org nk citer psl dy --'? mcm tkde keje lain , tau lah aku suke dy , tp tayah lah setiap ape dy buad bg tau aku , rimas tw x ? :/ sume prangai dy dah lah nk buad aku tergelak , hehe :) Okay , lepas balik dari mcD , kitaorg pegy living kabin , ak pegy sebb entah , kaki aku tetibe nk masuk kedai tuh , ak masuk lah , okay , aku beli lampu tido and tong smpah , wait ! jgn pike lain ! tong smpah tu lawa tau x ? cute gyler ! warne hitam , then ad corak-2 , eleh ..tau lah awak semua jeles kan ? sebb tuh lah mengutuk :P jeles lettuw O_o bile sume dah balik , tinggal lah ak dgn nurul , kesian kite kene dump kan nurul ? haha , best lah , lepak ngn nurul , tergelak-2 aku ! mase odw balik tuh , aku kate kt nurul " apehal A lepak keday mamak weyh ? " nurul sengih-2 mcm kambing , " haih , usha A nmpk ? " aku pun ckp " ape masalah kau ? " haih , keje nk sakat aku je ouh diorg nieyyy ! bile mak aku amik aku balik umah bukak fb , then masukkan gmbr dlm fb (: rehat jap due jam , then aku pegy asrama ' kesayangan ' ak , best jumpe kawan-2 lame , hehe , jumpe pet sys .. and bla bla bla ^^ bile balik umah , aku terus baring ats katil ! satu hari yang memenatkan kan ? kbye reader , thanks spent time to read this :)


Thanks for reading :)




. Newer Post

// Safe n' Sound