Hai :)


Wayang ;)
Thursday, November 24, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Hari nie aku gi tgk wayang cerita breaking dawn ;) ngn syereen and aini and qistina (: hikhik --' best , aku , syereen , aini tunggu kt kl sentral pukol 11 a.m nk tunggu fahmi ngn adik angkat syereen , last2 tunggu aku suruh qistina naik ats , tunggu dekat mcd , Ya Allah , tunggu adik dia mcm tunggu vvip , Haha :P last2 kita org gerak dari kl sentral pukol 1:30 , kitaorg tk risau sgt coz aku dah book ticekt untuk filem tuh . confirm penuh kan nnty ? coz aku tgk dekat mid pun dah fully booked , tk boleh nk booked ticket dah >< hihik . hmm , kita org rushing gila tdy lari2 bila tgk jam pukol 2 , mana taknya , wayang pukol 2:10 .rushing2 , semua gelakkan aku coz aku menggelabah ! HAHAH , kerek an ? hesh , ape2 je lah . last2 amik ticket , wayang pun haremm tk start lagi . badan aku dah start berpeluh , dlm wayang panas :3 hesh , then shopping-2 jap , carik kasut sekolah semua tknk , last2 then pegy sungai wang :D aku beli kasut sekolah , mcm2 gak ah beli ! abis duit aku beli ! HAHA , ye ler . barang sekolah untuk tahun depan , mestyler :) then tgk jam time tuh dh pukol 6:30 , syereen beli selipar gerak balik around pukol 7, nasib baik 2 org baik ni nk teman aku smpai kl sentral , ye lah ngokk ! gyler tk takot nk jalan sorg2 ! errrrrrrrrr , budak lelaki mcm !@#$%^& , tersengih sengih sorg2 , hihi , then mak aku balik , aku terus bukak tv . hmm :) janji cerita tu syok habis ! kbye ~


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

// Safe n' Sound