Hai :)


Pantun hiasan :)
Tuesday, December 6, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Okay , harinie aku nak update blog aku dengan pantun :> tk pernah tgk aku update pantun kan ? ni semua sebb aku tgk blog Si Comel ! ni haa , jeles ada , semua ada . Haih , aku tahu lah aku tak kaki update mcm dy , tp bile tgk blod dy tersentuh bhaaaii :D hahah , okay smbung :-

Terlajak perahu boleh diundur, 
Terlajak kereta pun boleh undur,
Terlajak kapal terbang takde gear reverse,sori.

Bersatu kita teguh,
Bercerai kita kahwin lain.

Harimau mati meninggalkan belang,
Isteri mati meninggalkan gelang,
Suami mati meninggalkan hutang 
(Tu la, jangan suruh suami beli gelang secara hutang) 


Malang tidak berbau tapi kentut boleh berbau walaupun 
tidak berbunyi.
Biar mati bini, Jangan mati anak ( Boleh kahwin lain ape)
Berakit2 kehulu, berenang2 ketepian,
Lama2 penat juga.


Harapkan pagar,  
Pagar pun tak leh harap.


Hujan emas di negeri orang,
hujan batu di negeri sendiri,
Kalau macam tu baik tak yah hujan.



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

// Safe n' Sound